Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις σας...
Γενικές ερωτήσεις
Το κατάστημα διαθέτει εκθεσιακό χώρο;
Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται στο κέντρο της αγοράς του Βόλου. Ερμού 234 στη διασταύρωση με Ογλ. Λειτουργούμε ώρες καταστημάτων. Αν έχετε οποιάδηποτε απορία ή αν θέλετε να δείτε κάποια έπιπλα απο κοντά στον εκθεσιακό μας χώρο, θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε.
Η δωρεάν παράδοση περιλαμβάνει και τη συναρμολόγηση;
Φυσικά! Μας ενδιαφέρει να μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες μας γι' αυτό και τα έπιπλα στην πόλη του Βόλου παραδίδονται και συναρμολογούνται αποκλειστικά από εμάς, ώστε να διαφαλίσουμε ένα άψογο αποτέλεσμα
Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το κατάστημα;
Ερωτήσεις για τη λειτουργία του eshop
Είναι ασφαλές να συμπληρώσω τα προσωπικά μου στοιχεία στο e-shop σας;
Το κατάστημά Μελισσουργός σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών και συνεργατών του και αναγνωρίζει την ανάγκη σας για ασφάλεια και σωστή διαχείριση των προσωπικών σας πληροφοριών. Τα στοιχεία που ζητάμε, είναι βασικές πληροφορίες που απαιτούνται για να αναγνωρίσουμε ένα συγκεκριμένο άτομο ή να μπορέσουμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του, όπως όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail και τίποτα περισσότερο. Τα στοιχεία αυτά χρησιμοποιούνται αυστηρά για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας και μόνο για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας από εμάς. Το κατάστημά μας εφαρμόζει πολιτικές ασφαλείας για την διαφύλαξη των δεδομένων των χρηστών, μπορείτε να δείτε περισσότερα στην πολιτική απορρήτου της εταιρίας μας.
Πως μπορώ να βρω το προϊόν που με ενδιαφέρει;
Μπορείτε να πλοηγηθείτε στην κατηγορία προϊόντος που σας ενδιαφέρει χρησιμοποιώντας το κεντρικό μενού της σελίδας. Οι εικόνες στο μενού σας κατευθύνουν στις τρεις κεντρικές κατηγορίες και ακριβώς από κάτω βρίσκονται ταξινομημένες όλες οι υποκατηγορίες προϊόντων. Επιπρόσθετα, για μια πιο στοχευμένη εύρεση προϊόντος μπορείτε να κατευθυνθείτε στην επιλογή «Αναζήτηση» στα δεξιά του κεντρικού μενού της σελίδας.
Πως αποστέλλεται η παραγγελία μου;
Λόγω της φύσης των προϊόντων, οι παραγγελείες εντός της πόλης του Βόλου παραδίδονται και συναρμολογούνται απο εξιδικευμένο προσωπικό της επιχείρησης Έπιπλα Μελισσουργός. Για τις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδος πρέπει ο πελάτης να έρθει σε επικοινωνία με δίκή του μεταφορική. Σε κάθε περίπτωση προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία με το πελάτη, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διευκρυνήσεις σχετικά με το τρόπο μεταφοράς των προιόντων. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε τη αντίστοιχη ενότητα.
Τι είναι το καλάθι και πως μπορώ να παραγγείλω;
Στο καλάθι σας βρίσκονται όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει να αγοράσετε! Από το σημείο αυτό μπορείτε να σβήσετε όποια δε θέλετε πατώντας το κουμπί Διαγραφή! Στη συνέχεια, έχοντας αποφασίσει για την τελική σας επιλογή προχωράτε στην παραγγελία πατώντας το κουμπί Αγορά. Συμπληρώνετε τη φόρμα παραγγελίας και τέλος πατώντας Επιβεβαίωση Αγοράς αποστέλετε σε εμάς την παραγγελία σας. Άμεσα, θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε, από εμάς, με τις πληροφορίες της παραγγελίας. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα βήματα
Τι ειναι η λίστα επιθυμιών;
Το κατάστημά μας διαθέτει τη δυνατότητα δημιουργίας προσσωπικής λίστας επιθυμιών όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε τα προιόντα που σας ενδιαφέρουν, χωρίς όμως να προχωρήσετε στην παραγγελία τους. Έτσι κάθε φορά που επισκέπτεστε τη σελίδα μας, θα μπορέιτε να βρείτε άμεσα τα προϊόντα που σας έκαναν εντύπωση
Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;
Με αντικαταβολή κατά την παράδοση, για την οποία δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση. Με χρέωση πιστωτικής κάρτας στην ασφαλή ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών της τράπεζας Πειραιώς. Με Paypal. Με άμεση κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου και πότε;
Σεβόμαστε τις επιλογές σας, για αυτό η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί με επικοινωνία μέσω τηλεφώνου ή e-mail.
Σε κάθε περίπτωση και λόγω της φύσης των προϊόντων ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας για να επιβεβαιώσει τη διαδικασία.
Σε αυτό το σημείο μπορείτε να εκδηλώσετε οποιαδήποτε ένσταση και εμείς θα προχωρήσουμε στην ακύρωση της παραγγελίας σας.